“Financiarul” a dat startul promovării femeilor în afaceri
Calendarul exclusivist „Femeia conduce” reprezintă doar începutul unei ample campanii dedicate tinerelor antreprenoare
Promovarea femeilor în societate, în politică, în afaceri devine uneori o misiune dificilă pentru că este etichetată drept un act feminist. Cu toate acestea, femeile și-au câștigat locul lor in rând cu bărbații, demonstrând că au și calități manageriale, nu doar cele dăruite de mama natură. De la această premisă a pornit ziarul „Financiarul” o campanie numită generic „Femeia conducel”. Este un proiect care urmărește încurajarea tinerelor de a intra în afaceri și a demonstra că nu sunt mai prejos decât bărbații în obținerea de performanțe antreprenoriale șl, desigur, profit
Promovarea femeilor, indiferent dacă este vorba de medical de afaceri sau de alte domenii ale vieții publice, este un demers essential pentru România de astăzi. Româncele sunt curajoase, ambițioase, responsabile, au nevoie de viziune și determinare. Au nevoie de șansa de a face performanță. Ne dorim ca această campanie, inițiată de «Financiarul», să le ofere această șansă și să ne bucurăm cu toții de rezultatele ei
GABRIELA VRANCEANU FIREA, director general „Săptămâna Financiară”, „Financiarul
Tinerele debutante în afaceri vor avea ca exemplu al succesului 12 doamne reprezentative ale business-ului românesc, care au acceptat să se alăture proiectului ziarului „Financiarul”. Și, pentru că în primul rând sunt doamne, distinse și cu prestanță, și-au donat pentru acest proiect propria imagine. Așa s-a născut Calendarul Financiarul 2010, un produs exclusivist, tipărit în doar 2.010 exemplare, realizat cu concursul fotografului profesionist Marius Bărăgan. Fiecare exemplar este înseriat, respectându se astfel rigorile unei edilii limitate de lux.
Lansarea calendarului s-a petrecut tot într-un cadru intim, la Crowne Piaza, săptămâna trecută. Cu acest prilej, cele 12 doamne au pus bazele Clubului Femeilor de Afaceri Financiarul, din care mai fac parte Gabriela Vrânceanu Firea, Director General „Săptămâna Financiară” și „Financiarul”, precum și reprezentantele partenerilor acestui proiect – BRD și Fundația Mereu Aproape. Proiectul de promovare a tinerelor femei în afaceri se va derula prin intermediul acestui club.
După consumarea momentului festiv, Clubul a trecut la…..afaceri. Pentru a finanța proiectele dorite este nevoie de fonduri, astfel că un număr de 511 calendare au fost scoase la licitație on-line. Demersul a fost un scuuces financiar, astfel încât viitoarea câștigătoare a proiectului de promovare în afaceri are deja asigurat un start-up consistent pentru afacerea sa.
Concursul de idei antreprenoriale se va deschide pe 1 februarie, prin intermediul ziarului „Financiarul”. Pe 8 martie, de Ziua Femeii, Clubul va desemna câștigătoarea, iar pe 1 Mai, de Ziua Muncii, va fi lansată afacerea tinerei aspirante în lumea business-ului. Timp de un an, doamnele din Club vor urmări și vor susține managementul colegei lor debutante, astfel încât, pe vremea aceasta, peste un an, să putem consemna un nou success feminin.
Calendarul „Financiarul”, va rămâne și el un produs traditional, cu același generic de “Femeia conduce!”, an de an fiind ilustrat cu alte 12 doamne de success, care să preia sub oblăduirea lor o tânără speranță.